Ćwiczenia na uda

Zgrabne i smukłe uda to marzenie wielu kobiet i mężczyzn. Głównym problemem jest nadmiernie odkładająca się tkanka tłuszczowa czego powodem są geny. Pamiętaj jednak, żeby osiągnąć naprawdę dobre rezultaty i cieszyć się szczupłymi udami, same ćwiczenia nie będą wystarczające. Dzięki ćwiczeniom jedynie wzmocnisz i ukształtujesz mięśnie, jednak dopóki będą one okryte tłuszczem, cała praca włożona w Twoje treningi nie będzie widoczna. Ćwiczeń na mięśnie ud jest nieskończenie wiele i wciąż dochodzą nowe. Postaram się przedstawić tylko te sprawdzone, które można łączyć ze sobą tworząc kompletny trening.

Martwy ciąg

Groźnie brzmiące ćwiczenia jednak samo wykonanie dość proste. Przy wykonywaniu ćwiczenia bardzo ważna jest jego odpowiednia technika.

Step up

Jest to nic innego jak wchodzenie i schodzenie z podwyższenia. Ważne aby przedmiot na który wchodzimy był stabilny oraz niezbyt niski.

Przysiady

Bardzo popularne ćwiczenie, stosunkowo proste jednak aby osiągnąć dobre wyniki trzeba wykonywać je poprawnie technicznie.

Zestaw ćwiczeń

A dla leniwych gotowy zestaw

Pamiętaj jednak, żeby osiągnąć naprawdę dobre rezultaty i cieszyć się szczupłymi udami, same ćwiczenia nie będą wystarczające. Dzięki ćwiczeniom na uda jedynie wzmocnisz i ukształtujesz mięśnie, jednak dopóki będą one okryte tłuszczem, cała praca włożona w Twoje treningi nie będzie widoczna.

Zobacz również...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>