Czas na jędrne pośladki!

Krągłe, jędrne i podniesione pośladki to marzenie każdej kobiety. Mimo że ta część ciała jest zazwyczaj zakryta, to i tak chcemy, żeby wyglądała idealnie. Niestety dzisiejszy tryb życia nie służy naszym pośladkom, nie da się ich też zbudować nawet najsurowszą dietą. Do tego potrzebne są dobre ćwiczenia na pośladki. Regularny, kilkutygodniowy trening pozwoli nam zauważyć pierwsze efekty, a po kilku miesiącach możemy wręcz nie poznać swoich pośladków.

Sposób na pośladki, czyli ćwiczenia, które czynią cuda

sara

Sara robi to dobrze :) https://www.instagram.com/sareneczka/

Wymachy nóg do tyłu

Uklęknij i podeprzyj się dłońmi ze skierowanymi do zewnątrz łokciami. Twoje nogi powinny być zgięte w kolanach pod kątem 90 stopni. Po przyjęciu stabilnej pozycji unieś jedną nogę wysoko do góry, naprężając ją i odciągając mocno palce stopy. Po chwili opuść nogę i powtarzaj to ćwiczenie w szybkim tempie 10 razy, po czym zmieć nogę. Podczas tego ćwiczenia staraj się utrzymywać prosty kręgosłup i nie podnoś głowy do góry.

Głębokie wymachy

Przyjmij pozycję podobną, jak przy poprzednim ćwiczeniu, ale teraz podeprzyj się nie dłońmi, a łokciami. Twoje ciało powinno być przechylone do przodu. Wyciągnij mocno do tyłu jedną nogę i staraj się unieść ją najwyżej, jak tylko możesz. Powtórz 10 razy i zmień nogę. Jeżeli podczas tego ćwiczenia poczujesz dyskomfort kolan, możesz pod nie podłożyć coś miękkiego.

Przysiady

Ćwiczenia na pośladki to przede wszystkim przysiady i tych nie należy pomijać w żadnym treningu. Przysiady możesz robić z wyciągniętymi do przodu rękoma lub trzymając się za talię. Jednakże bardzo ważnym punktem tego ćwiczenia jest to, żeby Twoje kolana znajdowały się na linii stóp, nie wypychaj ich do przodu. Do tyłu wypchnij natomiast pośladki.

Napinanie pośladków

Możesz ćwiczyć pośladki, gdziekolwiek jesteś, bez żadnego trudu i w takim stroju, w jaki akurat jesteś ubrana. Bez względu na to, czy idziesz chodnikiem, czy stoisz w kolejce przed kasą w supermarkecie, staraj się mocno napinać i rozluźniać mięśnie pośladków. To niby niewiele, ale każda stymulacja przybliża Cię o krok do celu, czyli do osiągnięcia idealnej pupy. Czasami trzeba tylko trochę wysiłku.

Wypady z pogłębianiem

Idealnie na pośladki działają także wypady nóg do tyłu z pogłębianiem wypadu. Dodatkowo przy tym ćwiczeniu trenujesz również uda. Zegnij prawą nogę tak, żeby w kolanie powstał kąt prosty, a kolanem prawej nogi próbuj dotknąć podłogi. Pilnuj prostych pleców i maksymalnego napięcia mięśni. Powtórz 10 razy i zmień nogę, a na koniec wykonaj rozciąganie.

Zobacz również...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>